راه پیروزی ما دور نمودن مسلمانان از اخلاق است!

دشمنان اسلام نسبت به مسلمانان، خوب تر از اهمیت و ارزش اخلاق اسلامی آگاهی دارند، بناء، با تمام وسایل و امکانات در راه تخریب کاخ زیبای اخلاق مسلمانان تلاش می ورزند مبارزه علیه اخلاق اسلامی از سوی دشمنان اسلام از چند جهت جریان دارد که مختصر به آن اشاره می کنم:
دشمنان میدانند که سرچشمه اخلاق مسلمانان همانا ایمان است، بناء، کوشش می نمایند که این سرچشمه اخلاق را خشک سازند و راه های ورودی آن را به قلب مسلمانان بسته نمایند.

دشمنان می دانند که فهم صحیح و سالم از مصادر شریعت اسلامی بهترین ممد برای آبیاری ایمان قرار می گیرد، و باعث سیرابی دلهای مؤمنان قرار می گیرد، به همین منظور آنان در راستای وسایل و راهکارهای فهم درست و سالم و علوم اسلامی بزرگ ترین دسیسه و توطیه را به راه انداخته اند، حقایق را یا پنهان یا هم آن را وارونه جلوه میدهند و حاملان دین و راویان آن را آماج تهمت ها قرار می دهند و اسلام را تفسیر و تحلیل نادرست می کنند تا مسلمانان را واداشته باشند که در فهم درست از دین و منابع آن دور کرده شوند.

پروسه عملی فساد اخلاقی را در میان مسلمانان به کار انداخته اند و جوانان مسلمان را به جوامعی فرا می خوانند که سراپا در فساد اخلاقی، بی حیایی، فحاشی غرق باشند، تا آنها با اثرپذیری از آن جوامع، اخلاق جوانان مسلمانان به سوی خراب شدن راه پیماید.
دشمنان تلاش گسترده را آغاز کرده اند در تضعیف و ایجاد تزلزل و راه اندازی فساد در زمینه اصول و اساسات فکری مسلمانان، و بدین منظور ارتش فکری را آماده دارند که آنها از راه توسعه افکار فاسد و از رهگذر فلسفه پوچ، اصول فکری و مفاهیم اصیل مسلمانان را فاسد و تخریب نمایند، تا بدین وسیله اخلاق اسلامی را از ریشه برکنند.

ترکیز دشمنان اسلام مبنی بر از میان برداشتن اخلاق اسلامی:

•    دکتور صمویل زویمر رئیس مبلغین حرکت نصرانیت در خطاب برای مبلغین نصرانیت می گوید:
… رسالتی که دولت های مسیحی بردوش شما گذاشته اند این نیست که شما مسلمانان را به نصرانیت فراخوانید، چنین کار مایه عزتمندی آنها قرار می گیرد بلکه رسالت شما این است که  مسلمانان را از اسلام بیرون سازید، تا آنها طوری قرار گیرند که هیچ ارتباطی و پیوندی با الله نداشته باشند و هیچ گونه اخلاقی برای شان باقی نماند.
•    یک تن از رهبران مذهبی فرانسوی می گوید:
به خاطر دور سازی مسلمان از نظام خانواده، باید به شکار اخلاق او رفت، زمانی که چنین کار را انجام دادیم به آسانی مسلمان پای خود را فراتر از نظام خانوادگی اسلامی می گذارد و رابطه او از اسلام قطع می شود.
•    یک تن از رهبران حرکت ماسونی یهودی ها می گوید:
شما فکر نکنید که تبلیغات ما به جای نمی رسد و تأثیری نمی کند، چنین نیست، شما ببینید که در جوامع اسلامی و در میان مسلمانان فلسفه داروین، مارکس و نیچه و… چگونه اثرات غیراخلاقی خود را به جای گذاشته و نتایج آن امروز آشکار و ملموس است.
•     نخستین معلم کمونیزم مارکس و رفیق او ” انگلیس” می گویند:
ادیان و اصول اخلاقی آنها، اوهام و خرافات نظام طبقاتی است که عقب آن بسا منافع و مصالح نهفته است.

نوشته: محمد مزمل اسلامی
ترجمه: نقيب الله حمید

Advertisement | Why Ads? | Advertise here

پوهنتون چینل

پوهنتون چینل درسره سبسکرایب او شریک کړئ

سبسکرایب Subscribe


Editorial Team

د واسع ویب د لیکوالۍ او خپرونکي ټیم لخوا. که مطالب مو خوښ شوي وي، له نورو سره یې هم شریکه کړئ. تاسو هم کولی شئ خپلې لیکنې د خپرولو لپاره موږ ته راولېږئ. #مننه_چې_یاستئ

خپل نظر مو دلته ولیکئ

wasiclinic.com
Back to top button
واسع ویب